Barnligt.dk Forum Indeks Barnligt.dk
Nedenstående fora er for forældre og andre, som har interesse i hjemmesiden.
BEMÆRK: denne side kræver at du opretter en ny brugerprofil.

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Rudy Frederiksen

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Barnligt.dk Forum Indeks -> Medieforum
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
AnjaS
Fast inventar

Indmeldt: 29. maj 2007
Geografisk sted: Ringsted

IndlægSkrevet: Man jun 18, 2007 5:45 pm    Emne: Rudy Frederiksen Besvar, med citat

Er det kun mig der synes han fik en alt alt for lav straf????

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Maloma
Næsten fast inventar

Indmeldt: 30. maj 2007
Geografisk sted: Korsør

IndlægSkrevet: Man jun 18, 2007 7:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.

Han har endda også udnyttet sin stiling som sikker chat konsulent, og synes det var vældig morsomt, så nej øv sådan en som ham skulle bures inde i rigtig lang tid.

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
AnjaS
Fast inventar

Geografisk sted: Ringsted

IndlægSkrevet: Man jun 18, 2007 7:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Maloma skrev:
Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.

Han har endda også udnyttet sin stiling som sikker chat konsulent, og synes det var vældig morsomt, så nej øv sådan en som ham skulle bures inde i rigtig lang tid.

Han fik 30 dages fængsel... Det er sgu for billigt sluppet, når man tænker på hvor groft han har udnyttet sin titel og de stakkels piger der måtte stå model til hans perverstiter (staves?)

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
lene
Fast inventar

Geografisk sted: Helsingør

IndlægSkrevet: Man jun 18, 2007 9:09 pm    Emne: helt enig Besvar, med citat

AnjaS skrev:
Maloma skrev:

Han fik 30 dages fængsel... Det er sgu for billigt sluppet, når man tænker på hvor groft han har udnyttet sin titel og de stakkels piger der måtte stå model til hans perverstiter (staves?)

Er helt enig. Hans straf er alt for lav. Det er som om retsvæsnet ikke tar sager med misbrug/udnyttelse af piger alvorligt nok.
Han burde sidde inde flere år! Evil or Very Mad
Tilbage til toppen
Maloma
Næsten fast inventar

Geografisk sted: Korsør

IndlægSkrevet: Tirs jun 19, 2007 7:50 pm    Emne: Besvar, med citat

AnjaS skrev:
Maloma skrev:

Det er helt til grin, hørte idag i radioen at en kvinde havde fået 30 dages fængsel for lommetyveri (50 kr), hvordan kan de to ting give den samme straf, det fatter jeg ikke.
Tilbage til toppen
shannie
Ny debattør

Geografisk sted: Kalundborg

IndlægSkrevet: Ons jun 20, 2007 9:01 pm    Emne: gud, det har jeg slet Besvar, med citat

ikke hørt.....Ja, det var godt nok en ringe straf, men vi må da håbe han får en lille ekstrastraf i spjældet Evil or Very Mad
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Barnligt.dk Forum Indeks -> Medieforum Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum