| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
AnjaS Fast inventar

Indmeldt: 29. maj 2007 Indlæg: 81 Geografisk sted: Ringsted
|
Skrevet: Man jun 18, 2007 5:45 pm Emne: Rudy Frederiksen |
|
|
Er det kun mig der synes han fik en alt alt for lav straf???? _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Maloma Næsten fast inventar

Indmeldt: 30. maj 2007 Indlæg: 43 Geografisk sted: Korsør
|
Skrevet: Man jun 18, 2007 7:16 pm Emne: |
|
|
Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.
Han har endda også udnyttet sin stiling som sikker chat konsulent, og synes det var vældig morsomt, så nej øv sådan en som ham skulle bures inde i rigtig lang tid. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
AnjaS Fast inventar

Indmeldt: 29. maj 2007 Indlæg: 81 Geografisk sted: Ringsted
|
Skrevet: Man jun 18, 2007 7:51 pm Emne: |
|
|
| Maloma skrev: | Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.
Han har endda også udnyttet sin stiling som sikker chat konsulent, og synes det var vældig morsomt, så nej øv sådan en som ham skulle bures inde i rigtig lang tid. |
Han fik 30 dages fængsel... Det er sgu for billigt sluppet, når man tænker på hvor groft han har udnyttet sin titel og de stakkels piger der måtte stå model til hans perverstiter (staves?) _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lene Fast inventar
Indmeldt: 29. maj 2007 Indlæg: 61 Geografisk sted: Helsingør
|
Skrevet: Man jun 18, 2007 9:09 pm Emne: helt enig |
|
|
| AnjaS skrev: | | Maloma skrev: | Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.
Han har endda også udnyttet sin stiling som sikker chat konsulent, og synes det var vældig morsomt, så nej øv sådan en som ham skulle bures inde i rigtig lang tid. |
Han fik 30 dages fængsel... Det er sgu for billigt sluppet, når man tænker på hvor groft han har udnyttet sin titel og de stakkels piger der måtte stå model til hans perverstiter (staves?) |
Er helt enig. Hans straf er alt for lav. Det er som om retsvæsnet ikke tar sager med misbrug/udnyttelse af piger alvorligt nok.
Han burde sidde inde flere år!  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Maloma Næsten fast inventar

Indmeldt: 30. maj 2007 Indlæg: 43 Geografisk sted: Korsør
|
Skrevet: Tirs jun 19, 2007 7:50 pm Emne: |
|
|
| AnjaS skrev: | | Maloma skrev: | Nu er jeg ikke sikker på hvad straf han fik ? Men synes så absolut han skulle ind blandt en masse andre fanger i meget lang tid, synes det er frygteligt det han har gjort mod de unge piger.
Han fik 30 dages fængsel... Det er sgu for billigt sluppet, når man tænker på hvor groft han har udnyttet sin titel og de stakkels piger der måtte stå model til hans perverstiter (staves?) |
Det er helt til grin, hørte idag i radioen at en kvinde havde fået 30 dages fængsel for lommetyveri (50 kr), hvordan kan de to ting give den samme straf, det fatter jeg ikke. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
shannie Ny debattør

Indmeldt: 30. maj 2007 Indlæg: 6 Geografisk sted: Kalundborg
|
Skrevet: Ons jun 20, 2007 9:01 pm Emne: gud, det har jeg slet |
|
|
ikke hørt.....Ja, det var godt nok en ringe straf, men vi må da håbe han får en lille ekstrastraf i spjældet  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|